neděle 4. října 2015

Karetní výklad Doreen Virtue pro týden od 5. do 11.10. 2015

Ahoj, tady je Doreen a toto je váš týdenní karetní výklad pro týden od 5. do 11.října. Tento týden povedu kurz Andělská intuice, a tak mi přišlo logické pracovat tentokrát s kartami Andělská terapie. Tyto karty jsem vytvořila podle svého kurzu Andělské terapie, který vedu již mnoho, mnoho let. Požádám tedy Boha, aby nám dal své vedení skrze tyto karty. Vytáhnu pak tři, které představují začátek, střed a konec týdne.

Kartou pro pondělí a úterý je Pusťte se a ta říká: Pracujte s archandělem Michaelem na oproštění se od všeho, co už neslouží vám ani vašemu životnímu poslání. Týden tedy započneme tím, že něco propustíme. Takové karty obvykle vidíme na víkend. Je velmi zajímavé, že tento týden tím máme začít, ale budiž, pojďme se do toho pustit tak, jak jsme k tomu vedeni: 

"Drahý Bože, Vyšší Já, Svatý Duchu, milovaný Ježíši, Matko Marie, archanděli Michaeli a Gabrieli, pomozte nám prosím být ochotni a mít odvahu propustit vše, co pustit potřebujeme, co nám už neslouží, co nás stahuje dolů, co nám překáží a co nám snižuje sebevědomí, protože z toho máme pocity viny a hanby. Pomozte nám být ochotni kráčet po své cestě v souladu s etikou a tím, čemu věříme, a dostávat svým slovům svými činy. Pomozte nám dělat správnou věc v každém okamžiku. Odevzdáváme to všechno tobě, Bože, i archanděli Michaelovi s jeho světelným mečem." 

Napočítáme do tří... a s výdechem to všechno dáváme Bohu. Pusťte se... Nechte Boha, aby se o to postaral. Uvolníme se.
Možná potřebujete nechat jít více než jednu věc, protože se nám nahromadila spousta návyků a situací, věcí a strachů, které nám nijak neslouží, a nebo v našem životě některé věci končí a je čas je propustit a pohnout se dál. Pokud potřebujete, přehrajte si tuto část víckrát, abyste vše propustili. Vždy můžete požádat o pomoc a je vám k dispozici stejná moc, která je k dispozici mně a všem ostatním, protože Bůh nás všechny miluje stejně.

Pro střed týdne tady máme zajímavou kartu. Může představovat problém pro ty, kdo mají odlišnou víru. Je to karta Záležitost minulých životů. Já sama jsem v minulé životy nevěřila, dokud jsem nešla na terapii kvůli problémům s rozvrhem cestováním, a má terapeutka mi řekla, že chce, abych se vrátila zpět do minulosti, kde k takové situaci došlo poprvé - a najednou se změnilo mé okolí, já jsem se změnila, ocitla jsem se v příšerném spěchu během 15. století jako tehdejší mužský lékař... a úplně mě to ohromilo! Stalo se pak několik věcí - nejdřív zmizely moje problémy s cestováním a zcela jsem uzdravila svůj problém, a pak jsem si také okamžitě vyhledala informace o tom, co se dělo během 15.století, protože ve škole jsem to nestudovala, a všechno, co jsem viděla během své regrese, včetně svého jména a tehdejších podmínek, to všechno tam bylo! Později jsem měla další regresi, kde jsem se ocitla v Babylonu jako kněžka - a opět jsem nevěděla o Babylonu nic, kromě toho, že je tam věž, a zase jsem našla vše, co jsem viděla ve své regresi. Zabýala jsem se těmito věcmi dál a podnikala také další regrese jak sama, tak i s druhými lidmi, a je to ta nejlepší cesta, jak vyléčit fobie a strachy. Mnoho našich strachů a dokonce i nemocí a vztahových vzorců pochází ještě z minulých životů.
Ano, vím, že tomu někteří odmítáte věřit - a klidně tedy tuto část můžete přeskočit - ale můj přítel Brian Weiss, který vystudoval medicínu, a já jsme společně vytvořili karty Minulé životy, ze kterých si vytáhnete jednu kartu a zjistíte, se kterým minulým životem vaše současná otázka nebo problém souvisí. Je to jedna z věcí, o kterých vyučujeme na svých kurzech, protože v minulých životech jsme mnozí složili sliby chudoby, utrpení, cudnosti, sebezapření a sebetrestání, které do našeho současného života přivedly prožitky, jež jsme si nevybrali. A tak tyto sliby rušíme. 
To můžete udělat již teď:

"Bože, žádáme tě, aby veškeré sliby, které jsme učinili v minulosti a které dodnes trvají a které nám neslouží, byly zrušeny ve všech směrech času pro všechny zúčastněné." 

Nemusíte trpět, mí drazí! Celý tento týden je tedy o propouštění a oprošťování se. Necháváme věci jít.

Podívejme se, co tady máme pro konec týdne - ach, tak to je naprosté završení výkladu o propouštění věcí! Tato karta nikdy nevyšla v našich týdenních výkladech. Je to Boží schránka. Víte, co to je? Je to úžasný nástroj, jak se od něčeho oprostit a dovolit Bohu, aby se o to postaral. Je to taková krabička, doslova, může být různě zdobená, ručně vyrobená, nebo nějaká obyčejná krabička, která je určená výhradně na to, čeho se chceme pustit. Jde o to vypsat si na papírky všechno, co vás trápí a co chcete propustit, i vaše přání a modlitby, a pak všechny tyto zprávy uložit do Boží schránky. Nejde přitom o to, že by v noci Bůh přišel, krabičku otevřel a četl si, ale o to, že to fyzicky představuje odpoutání se a umožnění Bohu, aby se o to postaral. Mnohdy se totiž sice modlíme, ale přesto na tom lpíme a pořád nad tím chceme mít kontrolu, nedůvěřujeme tomu a víru nemáme. Ale Boží schránka nám skutečně pomůže se od toho odpoutat. Tento víkend to tedy udělejte - nebo i dříve, pokud můžete. 

Wow! Tento týden budeme propouštět staré! To je opravdu silné poselství! Máte v sobě veškerou Boží moc a jste vždy obklopeni mocnými archanděly - dokážete to! Vězte prosím, že na každém kroku vaší cesty k těmto změnám vás Bůh drží za ruku a posílá vám anděly, kteří vás podporují. Nikdy nebudeme hozeni do vody bez záchranné vesty - vždy se nám dostává veškeré pomoci a vedení, kterou potřebujeme. I když tedy moc nevěříte, zkuste alespoň namočit nohu do vody, změňte alespoň kousíček, a pak zjistíte, že to jde, bude se vám to líbit, a budete mít větší sebedůvěru k tomu, abyste v tom pokračovali dál. 

Posílám vám mnoho lásky a andělských požehnání. Prosím, prosím, prosím, pusťte se a nechte Boha, aby mohl zasáhnout, protože poselství pro tento týden je tak jasné, jak jen mohlo být. Řekněte prosím se mnou: Alooooooooooooooooooooha!

* * *

zdroj: https://youtu.be/hXrJeimtZIk
překlad: Magda Techetová 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.