pondělí 12. října 2015

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 12. do 18.10. 2015

Ahoj, já jsem Robert Reeves a jsem velmi zvědavý na to, jaká karta nám vyjde pro tento týden. Takže, andělé, jaké poselství potřebujeme dostat pro následující týden? Pouze následuji svou intuici a své vedení, abych vytáhl tu nejlepší kartu a cítím, že to bude tato. Dobře.

Vaše přání se plní. Ano! Přesně to jsme chtěli slyšet. Potřebujeme vědět, že všechno, co děláme, a všechno to velké úsilí, které do toho vkládáme, se vyplácí. A toto je tedy znamení pro vás, abyste věděli, že vám andělé naslouchají. Všechno, za co se modlíte, všechno, co se snažíte zhmotnit a na čem pracujete, je tímto potvrzeno - že si vedete skvěle a nyní je načase, abyste byli odměněni. Vím, že činit změny se může někdy zdát děsivé nebo hrůzostrašné, a pak se změnám bráníme, protože se bojíme, co by se mohlo stát. Jsme naprostými mistry ve vytváření těch nejfantastičtějších scénářů o tom, co všechno by se mohlo pokazit. Ale potřebujeme si být více vědomi svých vlastních myšlenek. Musíme si uvědomit, že máme moc nad tím, kam svou myslí směrujeme energii. Vždy uvízneme v těch fantastických představách o tom, jak se všechno určitě pokazí. A pak do toho dáváme víc a víc energie. Že ano? Ale naše myšlení a cítění nám pak pomáhá utvářet naši realitu. Když tedy máme hlavu plnou oněch myšlenek: "Ach můj Bože, tohle se stane!", tak se zastavíme, změníme to a obrátíme to místo toho na ten nejlepší možný výsledek. Co nejúžasnějšího by z této situace mohlo vzejít? Soustřeďte svou energii a své záměry na TOTO. Tak začnete k sobě přitahovat víc a víc toho úžasného. Ano? Vaše přání se plní! Protože vynakládáte tu velkou práci. Vím, že někdy může být těžké být pořád pozitivní. Já jsem také člověk a i já mám chvíle, kdy jsem frustrovaný a naštvaný kvůli některým věcem. Ale je mnohem lepší, když se v těchto okamžicích přistihnu, vymaním se z toho a jsem pak zase šťastný. Soustředím se na radost, soustředím se na pomáhání a službu druhým. Když víme, co je naším posláním, když víme, že jsme sem přišli, abychom pomáhali jiným lidem k uzdravení, když víme, že jsme tady, abychom někomu dali rameno k vyplakání, abychom druhé inspirovali a poskytli jim sílu, vedení, nebo cokoli jiného, když známe svůj směr - pak právě na to se můžeme soustředit, abychom se dostali ven z té díry. Je třeba si připomenout, že všechno, co se děje, se odehrává v dokonalém Božském pořádku, a my to jen musíme umožnit. Když půjdeme s proudem energie, stanou se úžasné věci! 

Takže tento týden bych chtěl, abyste věděli, že všechno, za co se modlíte, je vyslyšeno, a podle toho se pak věci dějí tak, aby vám to vytvořily. Užijte si tedy každý moment tohoto týdne a ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: http://robertreeves.com.au/videos/
překlad: Magda Techetová

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.